Direkt zum Inhalt
  • Wir feiern 5 Jahre E-Mobility Shop -> 50% Rabatt mit dem Code: 5JAHRE

Podmínky služby

Obsah

  1. rozsah
  2. uzavření smlouvy
  3. právo na odstoupení od smlouvy
  4. Ceny a platební podmínky
  5. Dodací a přepravní podmínky
  6. výhrada vlastnictví
  7. Odpovědnost za vady (záruka)
  8. Uplatnění propagačních poukazů
  9. Uplatnění dárkových poukazů
  10. Aplikované právo
  11. Kodex chování
  12. Alternativní řešení sporů

1) Rozsah

1.1Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) společnosti Christoph Heidenreich, obchodující pod „E-Mobility Shop“ (dále jen „Prodávající“), se vztahují na všechny smlouvy na dodávku zboží, které spotřebitel nebo podnikatel (dále jen „Zákazník“) uzavírá s prodávajícím uzavře ohledně zboží nabízeného prodávajícím v jeho internetovém obchodě. Zahrnutí vlastních podmínek zákazníka je tímto v rozporu, pokud nebylo dohodnuto něco jiného.

1.2Tyto VOP platí přiměřeně pro smlouvy o dodání voucherů, není-li dohodnuto jinak.

1.3Spotřebitelem ve smyslu těchto Všeobecných obchodních podmínek je každá fyzická osoba, která uzavírá právní obchod za účelem, který není převážně komerční ani samostatně výdělečně činný.

1.4Podnikatelem ve smyslu těchto obchodních podmínek je fyzická nebo právnická osoba nebo společnost způsobilá k právním úkonům, která při uzavírání právního obchodu jedná v rámci výkonu své obchodní nebo samostatné výdělečné činnosti.

2) Uzavření smlouvy

2.1Popisy produktů obsažené v internetovém obchodě prodávajícího nepředstavují závaznou nabídku ze strany prodávajícího, ale slouží k tomu, aby zákazník mohl podat závaznou nabídku.

2.2Zákazník může podat nabídku prostřednictvím online objednávkového formuláře integrovaného v internetovém obchodě prodávajícího. Po vložení vybraného zboží do virtuálního nákupního košíku a absolvování elektronického objednávkového procesu podá zákazník kliknutím na tlačítko, kterým je objednávkový proces ukončen, právně závaznou nabídku smlouvy se zbožím obsaženým v nákupním košíku. Dále může zákazník podat nabídku prodávajícímu také telefonicky nebo e-mailem.

2.3Prodávající může přijmout nabídku zákazníka do pěti dnů,

  • zasláním zákazníkovi písemného potvrzení objednávky nebo potvrzení objednávky v textové podobě (faxem nebo emailem), přičemž rozhodující je přijetí potvrzení objednávky zákazníkem, popř.
  • dodáním objednaného zboží zákazníkovi, přičemž rozhodující je převzetí zboží zákazníkem, popř
  • tím, že po zadání objednávky požádá zákazníka o platbu.

Je-li více výše uvedených alternativ, je smlouva uzavřena v okamžiku, kdy jedna z výše uvedených alternativ nastane jako první. Lhůta pro přijetí nabídky začíná běžet dnem po odeslání nabídky zákazníkem a končí uplynutím pátého dne po odeslání nabídky. Nepřijme-li prodávající nabídku zákazníka ve výše uvedené lhůtě, považuje se to za odmítnutí nabídky s tím výsledkem, že zákazník již není vázán svým prohlášením o úmyslu.

2.4Pokud zvolíte platební metodu nabízenou společností PayPal, bude platba zpracována prostřednictvím poskytovatele platebních služeb PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Lucembursko (dále jen „PayPal“), podléhají Podmínkám používání PayPal, které si můžete prohlédnout na https://www.paypal.com/z/webapps/mpp/ dělat/uživatelská smlouva-úplná nebo – pokud zákazník nemá PayPal účet – platí podmínky pro platby bez PayPal účtu, které si můžete prohlédnout na https://www.paypal.com/z/webapps/mpp/ dělat/privacywax-full. Pokud zákazník platí platební metodou nabízenou společností PayPal, kterou lze vybrat v procesu online objednávky, prodejce již deklaruje přijetí zákaznické nabídky v okamžiku, kdy zákazník klikne na tlačítko, které dokončí proces objednávky.

2.5Pokud zvolíte platební metodu „Amazon Payments“, platba bude zpracována prostřednictvím poskytovatele platebních služeb Amazon Payments Europe s.c.a., 38 avenue John F. Kennedy, L-1855 Lucembursko (dále jen „Amazon“), v souladu se službou Amazon Payments Europe User Agreement, kterou si můžete prohlédnout na https://payments.amazon.de/Pomoc/201751590. Pokud zákazník během procesu online objednávky zvolí jako způsob platby „Platby Amazon“, vydá také příkaz k úhradě společnosti Amazon kliknutím na tlačítko, které ukončí proces objednávky. V tomto případě prodávající již deklaruje přijetí nabídky zákazníka v okamžiku, kdy zákazník zahájí proces platby kliknutím na tlačítko, které ukončí proces objednávky.

2.6Při podání nabídky prostřednictvím internetového objednávkového formuláře prodávajícího je text smlouvy prodávajícím po uzavření smlouvy uložen a zaslán zákazníkovi v textové podobě (např. e-mail, fax nebo dopis) po odeslání objednávky. odesláno. Prodávající text smlouvy nad rámec tohoto nezpřístupňuje. V případě, že si zákazník před odesláním objednávky zřídil uživatelský účet v internetovém obchodě prodávajícího, budou údaje o objednávce archivovány na webových stránkách prodávajícího a zákazník je může bezplatně vyvolat prostřednictvím svého zaheslovaného uživatelského účtu poskytnutím odpovídající přihlašovací údaje.

2.7Před odesláním závazné objednávky prostřednictvím internetového objednávkového formuláře prodávajícího může zákazník identifikovat případné chyby při zadávání pozorným čtením informací zobrazených na obrazovce. Účinným technickým prostředkem pro lepší rozpoznání vstupních chyb může být zvětšovací funkce prohlížeče, s jejíž pomocí se zvětší zobrazení na obrazovce. Zákazník může své údaje opravovat v rámci elektronického objednávkového procesu pomocí obvyklých funkcí klávesnice a myši, dokud neklikne na tlačítko, které dokončí objednávkový proces.

2.8Pro uzavření smlouvy je k dispozici pouze německý jazyk.

2.9Zpracování objednávky a kontakt probíhá zpravidla prostřednictvím e-mailu a automatizovaného zpracování objednávky. Zákazník musí zajistit správnost jím uvedené e-mailové adresy pro vyřízení objednávky, aby na tuto adresu mohly být přijímány e-maily zasílané prodávajícím. Zejména při použití SPAM filtrů musí zákazník zajistit doručení všech e-mailů zaslaných prodávajícím nebo třetími osobami pověřenými zpracováním objednávky.

3) Právo na odstoupení od smlouvy

3.1Spotřebitelé mají obecně právo na odstoupení od smlouvy.

3.2Další informace o právu na odstoupení od smlouvy naleznete ve storno podmínkách prodávajícího.

4) Ceny a platební podmínky

4.1Pokud není v popisu produktu prodávajícího uvedeno jinak, jsou uváděné ceny celkové ceny včetně zákonné daně z obratu. Případné dodatečné náklady na doručení a dopravu jsou uvedeny samostatně v popisu příslušného produktu.

4.2U dodávek do zemí mimo Evropskou unii mohou v jednotlivých případech vzniknout dodatečné náklady, za které prodávající nenese odpovědnost a které musí nést zákazník. Patří sem například náklady na převody peněz bankami (např. poplatky za převod, poplatky za směnný kurz) nebo dovozní cla či daně (např. cla). Takové náklady mohou vzniknout také v souvislosti s převodem peněz, pokud není dodávka uskutečněna do země mimo Evropskou unii, ale zákazník provádí platbu ze země mimo Evropskou unii.

4.3Možnosti platby budou zákazníkovi sděleny v internetovém obchodě prodávajícího.

4.4Pokud byla sjednána platba předem bankovním převodem, je platba splatná ihned po uzavření smlouvy, pokud se strany nedohodly na pozdějším termínu splatnosti.

4.5Pokud zvolíte způsob platby „SOFORT“, platbu zpracuje poskytovatel platebních služeb SOFORT GmbH, Theresienhöhe 12, 80339 Mnichov (dále jen „SOFORT“). Aby mohl zákazník uhradit fakturovanou částku prostřednictvím „SOFORT“, musí mít aktivovaný účet online bankovnictví pro účast v „SOFORT“, odpovídajícím způsobem se identifikovat během procesu platby a potvrdit platební příkaz „SOFORT“. Platební transakce je provedena okamžitě poté prostřednictvím "SOFORT" a je odepsána z bankovního účtu zákazníka. Podrobnější informace o způsobu platby „SOFORT“ nalezne zákazník na internetu na adrese https://www.klarna.com/okamžitě/ odvolání.

4.6Pokud zvolíte platební metodu nabízenou prostřednictvím platební služby „Shopify Payments“, platbu zpracuje poskytovatel platebních služeb Stripe Payments Europe Ltd., 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, Irsko (dále jen „Stripe“ ). Jednotlivé způsoby platby nabízené prostřednictvím Shopify Payments jsou zákazníkovi sděleny v internetovém obchodě prodávajícího. Pro zpracování plateb může Stripe využít další platební služby, pro které mohou platit zvláštní platební podmínky, o kterých může být zákazník informován samostatně. Více informací o „Shopify Payments“ je k dispozici online na adrese https://www.shopify.com/právní/terms-payments-de dostupný.

5) Dodací a přepravní podmínky

5.1Pokud prodávající nabízí odeslání zboží, bude dodání uskutečněno v dodacím prostoru určeném prodávajícím na dodací adresu uvedenou zákazníkem, nebude-li dohodnuto jinak. Při zpracování transakce je rozhodující dodací adresa uvedená ve zpracování objednávky prodávajícího. Odchylně od toho je při výběru způsobu platby PayPal rozhodující dodací adresa uložená zákazníkem u PayPal v době platby.

5.2Pokud se dodání zboží nepodaří z důvodů, za které odpovídá zákazník, nese zákazník přiměřené náklady, které tím prodávajícímu vzniknou. To neplatí, pokud jde o náklady na dodání, pokud zákazník účinně uplatní své právo na odstoupení od smlouvy. Pokud zákazník účinně uplatní právo na odstoupení od smlouvy, na náklady na vrácení se vztahuje úprava uvedená ve storno podmínkách prodávajícího.

5.3Vystupuje-li zákazník jako podnikatel, přechází nebezpečí nahodilé ztráty a náhodného zhoršení prodávaného zboží na zákazníka, jakmile prodávající odevzdá věc dopravci, dopravci nebo osobě či instituci jinak odpovědné za provedení zásilka. Pokud zákazník vystupuje jako spotřebitel, přechází nebezpečí náhodné ztráty a náhodného znehodnocení prodávaného zboží až předáním zboží zákazníkovi nebo osobě oprávněné k jeho převzetí. Odchylně od toho přechází na zákazníka pro spotřebitele také nebezpečí náhodné ztráty a náhodného zhoršení prodávaného zboží, jakmile prodávající předá věc dopravci, dopravci nebo osobě či instituci, která je jinak odpovědná za provedení přepravou, pokud Zákazník pověřil spediční společnosti, přepravce nebo osobu či instituci jinak odpovědnou za provedení zásilky provedením a prodávající tuto osobu nebo instituci zákazníkovi dříve neuvedl.

5.4Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nesprávné nebo nesprávné dodávky jemu samotnému. To platí pouze v případě, že za nedodání není odpovědný prodávající a s náležitou péčí uzavřel s dodavatelem konkrétní zajišťovací transakci. Prodávající vynaloží veškeré přiměřené úsilí k obstarání zboží. V případě nedostupnosti nebo jen částečné dostupnosti zboží bude zákazník neprodleně informován a protiplnění bude obratem vráceno.

5.5Pokud prodávající nabízí zboží k vyzvednutí, může si zákazník objednané zboží vyzvednout v provozní době určené prodávajícím na adrese určené prodávajícím. V tomto případě nebudou účtovány žádné náklady na dopravu.

5.6Vouchery jsou zákazníkovi poskytovány následovně:

- emailem

6) Výhrada vlastnického práva

Při platbě předem si prodávající ponechává vlastnické právo k dodanému zboží až do úplného zaplacení dlužné kupní ceny.

7) Odpovědnost za vady (záruka)

7.1Pokud není v následujících předpisech uvedeno jinak, platí zákonná odpovědnost za vady. Odchylně od tohoto platí pro smlouvy na dodávku zboží:

7.2Pokud zákazník vystupuje jako podnikatel,

  • prodávající má možnost volby druhu doplňkového plnění;
  • u nového zboží je promlčecí doba pro vady jeden rok od dodání zboží;
  • v případě použitého zboží jsou práva a nároky z vad vyloučeny;
  • promlčecí lhůta znovu neběží, dojde-li v rámci odpovědnosti za vady k náhradní dodávce.

7.3Výše uvedená omezení odpovědnosti a zkrácení lhůt neplatí

  • na nároky na náhradu škody a náhradu nákladů ze strany zákazníka,
  • v případě, že prodávající vadu podvodně zamlčel,
  • u zboží, které bylo použito na stavbu k obvyklému účelu a způsobilo jeho vadu,
  • pro případnou stávající povinnost prodávajícího poskytovat aktualizace pro digitální produkty, v případě smluv na dodávku zboží s digitálními prvky.

7.4Pro podnikatele navíc platí, že zákonné promlčecí lhůty pro případné stávající zákonné regresní právo zůstávají nedotčeny.

7.5Pokud zákazník jedná jako obchodník ve smyslu § 1 německého obchodního zákoníku (HGB), podléhá obchodní povinnosti prověřit a oznámit závady v souladu s § 377 německého obchodního zákoníku. Pokud zákazník nesplní tam upravené oznamovací povinnosti, zboží se považuje za schválené.

7.6Pokud zákazník vystupuje jako spotřebitel, je vyzván, aby dodané zboží se zjevným poškozením při přepravě reklamoval u doručovatele a informoval o tom prodávajícího. Pokud zákazník nevyhoví, nemá to žádný vliv na jeho zákonné nebo smluvní nároky z vad.

8) Uplatnění propagačních poukázek

8.1Poukázky, které prodávající vydává zdarma v rámci akcí s konkrétní dobou platnosti a které zákazník nemůže zakoupit (dále jen „akční poukazy“), lze uplatnit pouze v internetovém obchodě prodávajícího a pouze v uvedeném období. .

8.2Jednotlivé produkty mohou být z poukazové akce vyloučeny, pokud z obsahu akčního poukazu vyplývá odpovídající omezení.

8.3Propagační poukazy lze uplatnit pouze před dokončením procesu objednávky. Dodatečné započtení není možné.

8.4Na jednu objednávku lze uplatnit pouze jeden propagační poukaz.

8.5Hodnota zboží musí odpovídat minimálně částce akčního poukazu. Případný zbývající kredit prodejce nevrací.

8.6V případě, že hodnota akčního poukazu nepostačuje k pokrytí objednávky, lze pro dorovnání rozdílu zvolit jednu z dalších platebních metod nabízených prodejcem.

8.7Zůstatek propagačního poukazu není vyplácen v hotovosti ani není úročen.

8.8Kampaňový poukaz nebude vrácen, pokud zákazník vrátí zboží, které bylo zcela nebo zčásti zaplaceno akčním poukazem v rámci svého zákonného práva na odstoupení od smlouvy.

8.9Propagační poukaz je přenosný. Prodávající může zaplatit s vybíjecím účinkem příslušnému majiteli, který uplatní propagační poukaz v internetovém obchodě prodávajícího. To neplatí, je-li prodávající vědom nebo z hrubé nedbalosti neznal neoprávnění, právní nezpůsobilost nebo nedostatek oprávnění zastupovat příslušného vlastníka.

9) Uplatnění dárkových poukazů

9.1Poukazy, které lze zakoupit prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího (dále jen „dárkové poukazy“), lze uplatnit pouze v internetovém obchodě prodávajícího, není-li na poukazu uvedeno jinak.

9.2Dárkové poukazy a zbývající zůstatky dárkových poukazů lze uplatnit do konce třetího roku po roce zakoupení poukazu. Zbývající kredit bude zákazníkovi připsán do data vypršení platnosti.

9.3Dárkové poukazy lze uplatnit pouze před dokončením procesu objednávky. Dodatečné započtení není možné.

9.4Na jednu objednávku lze uplatnit pouze jeden dárkový poukaz.

9.5Dárkové poukazy lze použít pouze na nákup zboží a nelze je použít na dokoupení dárkových poukazů.

9.6V případě, že hodnota dárkového poukazu nepostačuje k pokrytí objednávky, lze pro dorovnání rozdílu zvolit některý z dalších způsobů platby nabízených prodávajícím.

9.7Zůstatek dárkového poukazu není vyplácen v hotovosti ani úročen.

9.8Dárkový poukaz je přenosný. Prodávající může zaplatit s vybíjecím účinkem příslušnému majiteli, který dárkový poukaz uplatní v internetovém obchodě prodávajícího. To neplatí, je-li prodávající vědom nebo z hrubé nedbalosti neznal neoprávnění, právní nezpůsobilost nebo nedostatek oprávnění zastupovat příslušného vlastníka.

10) Rozhodné právo

Na všechny právní vztahy mezi stranami se vztahuje právo Spolkové republiky Německo, s výjimkou zákonů o mezinárodní koupi movitých věcí. Pro spotřebitele platí tato volba práva pouze tehdy, pokud není odvolána ochrana poskytovaná kogentními ustanoveními práva státu, v němž má spotřebitel obvyklé bydliště.

11) Kodex chování

- Prodejce se podrobil kritériím kvality Trusted Shops, které lze nalézt na internetu na adrese http://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_de.pdf jsou viditelné.

12) Alternativní řešení sporů

12.1Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů na internetu pod následujícím odkazem: https://ec.europa.eu/spotřebitelé/odr

Tato platforma slouží jako kontaktní místo pro mimosoudní řešení sporů z online kupních smluv nebo smluv o poskytování služeb, kterých se účastní spotřebitel.

12.2Prodávající není povinen ani ochoten účastnit se řízení o řešení sporů před spotřebitelským rozhodčím senátem.

Einkaufswagen